Skip to main content

Fontos: Amennyiben céges vásárló vagy, úgy az adószámot kötelező megadni!

A webáruházban regisztráció nélkül is vásárolhatsz, bár ajánlott regisztrálni, késöbbi ügyintézés miatt. A teljes regisztrációdat bármikor kérheted, högy töröljük!

A honlapon bármikor rendelhetsz, telefonon csak munkaidőben H-P 08-18ig. Kérjük ezt betartani.

Keresés módjai:

A eszközök kategórák szerint vannak csoportosítva,ezt a honlap jobb oldalán is megtalálod.

Keresni a keresőablak segítségével is lehet az eszköz pontos megnevezésével. A keresőablak számítógépen a honlap tetején jobb oldalt található.

Ha megvan a keresett eszköz, a Kosárba rakom ikonnal hozzáadhatod a kosárhoz. Több termék is betehető a kosárba. Ha befejezted a keresést a honlap jobb felső sarkában a kosár ikonra kattintva tovább léphetsz a pénztárhoz.

Itt kitöltve a megfelelő adatokat ( Név, Cégnév, irányítószám. város, utca, házszám, telefonszám) Itt kiválasztod a megfelelő szállítási módot.

Lentebb be kell jelölni a Általános Szerződési Feltételek * részt.

Végül a “Megrendelés elküldése ” ikonra kattintva befejezted a rendelést.

A megadott e-mail címre kapsz egy visszaigazoló levélt, illetve a választott fizetési mód szerinti egyéb leveleket, mint a Dijbekérőt (amit a Fiókom/Rendelések fül alatt is megtalálsz)

Hogyan fogod megkapni?

Az átutalásod után GLS futár házhoz / csomagpontba viszi.

Ha nem írod meg, hogy rakjam félre, akkor az utalást követő munkanapon viszi el tőlem a futár a terméket, és általában 3. munkanap fogod megkapni. Hétvégén és ünnepnapokon nem dolgozik a futár, tehát sem felvenni, sem átadni nem tudja a termékeket.

A csomag feladásáról és érkezéséről e-mail és sms értesítést fogsz kapni.

A feladás után a GLS ügyfélszolgálaton van lehetőséged címet és kézbesítési dátumot módosítani, illetve a csomag érkezésének napján érkező e-mail tájékoztatóban benne van a futár közvetlen mobilszáma is és a kiszállítási időpontja is, így ezen is tudsz változtatni, ha szeretnél.

Ha jó a cím, akkor a futár három egymást követő napon kísérli meg a kézbesítést. A csomag nem névre szól, bárki átveheti a címen.

Milyen garancia van rá?

3 nap kipróbálási lehetőséget adok, ami azt jelenti, hogy ha az átvétel után 3 napon belül visszaküldöd nekem futárral, akkor megvizsgálom, és ha hibás, akkor küldök neked egy másik terméket, vagy ha nincs, akkor az árát.

A termék akkor hibás, ha nálam nem működik. Ha nálad nem működik, attól még nem biztos, hogy hibás, lehet, hogy csak te nem tudtad működésre bírni.

Ha nincs már több ilyen termékem, akkor (és csak akkor!) elkérem a bankszámlaszámod és visszautalom neked a teljes vételárat.

Figyelem, a visszavásárlás csak hibás termékre vonatkozik, tehát ha csak meggondoltad magad, arra nem!

Mi az, amire NINCS lehetőség?

– Vásárlás utáni termék támogatás igénylése. Ha te nem tudod működésre bírni, kérlek fordulj szakemberhez.

– Garanciális vagy jótállási igény érvényesítése a jövőben (hacsak a gyári szám alapján a gyártó nem ad még rá).

– A termék megtekintésére vagy kipróbálására nincs lehetőség vásárlás előtt (ezért van rá 3 nap próbagarancia).

– A termék árának csökkentése bármilyen okból, akár vásárlás előtt, akár utána. Ha rosszul áraztam be, és nem tudom ennyiért eladni, akkor úgyis csökkenteni fogom az árát automatikusan. Ha hibás, akár csak részlegesen is, akkor küld vissza 3 napon belül.

– 14 napon belüli elállás. Ez egy használt termék, légy szíves győződj meg róla vásárlás előtt, hogy valóban ezt szeretnéd megvenni, és próbáld ki átvétel után.

 

Köszönöm szépen!

Ingyenes szállitás

Minden 100.000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén!

Termék visszavásárlás

Amennyiben nem vagy elégedett a termékkel, 7 napon belül visszavásároljuk!

Több esetén kedvezmény

Több termék vásárlása esetén kedvezményt adunk! Érdemes kihasználni :)

Telefonos ügyfélszolgálat

Nem csak emailben, telefonon is elérhertöek vagyunk.